we fouuuuuund lööööveee

tjoooo haha gud vad jag har fastnat på att säga det! men iallafall idag på typ 2 månader gick jag hem för första gången och bara pluggade elller jaaa hehe nej men seriöst jag pluggade/pluggar as mycket och det är bra måste få bra betyg (eller så bara gifter man sig med en rik snubbeeeee!) haha men har gjort NO , so eller håller på men har spanskan kvar har ju prov på fredag!!!! GAAAAAAH har så jävla många prov nu förtiden hade engelska prov idag och det var väl lätt eller helt ok för jag hade ju tränat bitcheeeessss men nu ska jag återgå till pluggandet! och såååå men hörrni vet ni jag har buselibuuuuzzzaaaat lite you will se soon


♥tycker den här bilden passade bra haha!!! ebba för två år sen typ!!


IIII LLOOOOOOVE THIS SHIIIIIIITTTTTT!!!!! ↑


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din E-mail?: (Visas bara för mig!)

Vad heter din blogg?:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0