värd kväll igår!

Hellooo!


igår så var jag hemma hos ebba och det var mysigt! Efter vi hade ätit middag så chillade vi lite sen så fixade vi oss och drog till adrian vid halv 10 eller nått!
Vi drog till adrian och det var askul där! parteyy
Det var många trevliga människor där. Det var kul för engångs skull så dansade folk som galningar (även jag) haha det var skit kul! Men sen gick jag och ebba vid någon gång 12.00 och var hemma halv ett och då åt vi lite macka och drack oboy bästa kvällsmaten! sen gick vi väl och la oss nånon gång vid 2 eller nått.
Nästa morgon så gick vi upp typ halv 10.00 och åt frukost och så!
Vi tog samma buss såklart och jag hoppade av i centrum och gick och köpte deo + en BH.
och mötte upp elena på HM sen fick vi skjuts hem och då satte vi på en film! vi skulle egentligen se på en bio idag men vi hann inte med det så vi träffar våra vänner ikväll istället!
Snart ska vi äta middag och sen dra ut och sedan sover vi hos mig!
spåååraaad bild!
hörs senare ikväll!
puss

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din E-mail?: (Visas bara för mig!)

Vad heter din blogg?:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0