sunday

tjaaa, jaa hörrni är inte söndagar alltid lika demprimerande?
haha jo typ, skola i morgon fuck.
Men söndagar är oxå väldigt sköna, äkta chilldagar! Elena åkte precis och vi vaknade väl vid halv tolv gick upp och åt frukost satte oss i soffan såg på nån grej på tv sedan såg vi hannah montana the movie!
Haha lite bransligt men det är grymt bra, killen "travis" (lucas till) är sååå jävla himlans snygg!!! och skit mysig iallafall filmen. Men nu ska jag väl typ ta en kopp té och snart kommer min pappa hem från något ärende och då ska vi väl åka ut och fika på långängen, myyyyys.
hahahahh! nu ska jag baka cookies med min famlij pööspööss

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din E-mail?: (Visas bara för mig!)

Vad heter din blogg?:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0