middag!

hej allaaa zötizzzzar!

just nu är jag i saltis hos min gudmor och vi har precis ätit och ska snart äta efterrätt!

iallafall så hade jag lite tid att blogg så jag gjorde det nu.
idag så har jag ju gått i skolan och det var fan askul!!
haha gustaf skulle kasta en studsboll i korridoren över till andra delan av korridoren (som är väldigt lång)
så var det människor i vägen hela tiden och då så sa vi til dom att akta och då så bara helt plötsligt var det någon liten random mobbad kille typ som ba 1 2 3 KÖR! HAHA liksom vaaa? vem e du liksom? haha
och sen så var det en annan tjej som dampade och gick och hämtade bollen och skulle kasta bollen tillbaka på gustaf men hon missa och ba "här får du din jävla boll , släng den istället" typ fast det var mycket roligar att vara där och vara med än att jag berättar det såhär! haha
men efter skolan så passade jag lite barn och sååå det var mys såg på nanny mcpee eller vad det nu heter!
men nu ska vi väl äta efterrätt sen så måste vi åka hem för jag måste plugga som fan till NO provet tills imorgon!
puss allla!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din E-mail?: (Visas bara för mig!)

Vad heter din blogg?:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0