eleeennn

hejjjsan allihopa!
just nu är jag hemma hos elena och vi har det mysigt vi har precis sett legally blond 2
idag efter skolan så tog jag diekt lidingö banan från ropsten för vi hade  ju varit på cirkus cirkör!!
(som förövrigt är jävligt bra och kul grej att gå på!)
men efter skolan dårå så åkte jag tåget till käppala träffade lite kompisar som jag stod och pratade med tills elena kom och sen åkte vi hem till elena och har bara myst och ikväll ska mamma typ ha middag med min kusin och så
så mamma tyckte att jag kunde äta hos elena och komma sen så fort som möjlifgt eller jag tror jag får skuts så aja!
haha intressant inlägg vaaa!?
men nu ska vi gå puuusss

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din E-mail?: (Visas bara för mig!)

Vad heter din blogg?:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0