dålig uppdatering? haha jaaaa

men vaaafaaan jag har ju ett liv förstår ni! men förlåt ändå men idag gick jag och paloma efter skolan till waynes! vi fikade och så satt jag och paloma och pratade om allt möjligt det var jätte mysigt! sedan efter kanske två timmar eller så kommer elena och då pratade vi alla tre om allt möjligt sedan åkte alla hem eller paloma kom förbi hem till mig lite snabbt typ 10 minuter hon skulle bara hämta en grej :D  sen gick hon och jag åt middag och pluggade som FaN til SO-provet!!!! men iallafall nu har jag pratat mycket med linn och axel och det blev lite kaos men jag bestämde mig för att inte gå till twiday för jag måste passa barn och plugga och sedan så var platserna jätte konstiga och jag skulle typ få sitta helt själv så jag kände att det inte var så värd situation för mig! så jag och linn ska se bio på kvällen på ons eller tors! alltså breaking dawn.. men nu ska jag sova ha det gott pöösss!!


ojjjj vad snygg och serrriiösss bild!

i mizzz U blondie!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din E-mail?: (Visas bara för mig!)

Vad heter din blogg?:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0