promisss

hej sötnosar!
vaknade för ett tag sen och ätit frukost och fixat mig för jag ska på promenad med thea och milla!
och mami och mormi haha! nej men det blir mys sen efter det ska vi åka till väla och kolla på mellandags rean!!!!
wooopwoppp , men en as nice grej är att mamiii har lovat att vi ska köpa typ två wii kontroller och just dance 2 spelet wiiiieeeee!
(haha vi tog med wi:et hemifrån men såklart glömmer jag kontrollerna hahah..)
men nu så ska jag gå med vovvarna! visar senaare när jag kommit hem från väla vad jag köpt!
pussisaaar!

Kommentarer
Postat av: hanna

gud va fin du e

hur gör du för att få ditt hår så fint o glansigt

kram

2011-12-27 @ 13:22:33

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din E-mail?: (Visas bara för mig!)

Vad heter din blogg?:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0