julafton igår!

heyyy dudeees
sorrry för att jag inte bloggade igår!
men det var ju faktiskt julafton!!!!

jag har precis vaknat var väl uppe till 02.00 iågr eller nått och såååå!
mysigt var det , med släkten och allt!
jag kan väl säga lite snabbt vad jag fått!
odd molly kläder!
pjamas
sov shorts hollister
böcker
jätte fina hörlurar
hollister tröja
body lotion
frank dandy trosor
the body shop wash kit typ!
badmössa (haha intern skämt)
UGGs
resa till paris
runt 1200 kr fast euro när jag åker dit!
sockor
mascara isadora
mascara clinique
ansiktsvård
en lott
godizzzz

OSV

aaa det är väl allt jag kan komma på just nu!
men blooog yaaa later för nu ska jag till mormor och morfar!
puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååååh kan vi byta gaderob du har typ bara odd molly kläder ju!!!!!!!!!

fin blogg:D

2011-12-25 @ 18:17:06
Postat av: Anonym

Kan du visa bilder också? Kram

2011-12-26 @ 18:06:00
Postat av: lägg ner

så j*vla bortskämd

2011-12-28 @ 23:21:23

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din E-mail?: (Visas bara för mig!)

Vad heter din blogg?:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0