grodan

heyyyyy
nu pratar jag tele med elena!
men iallafall så har jag varit på grodan och firat håkan! det var skit god mat och efterrätt1!
innan så hade jag ridigt och sedan så gick jag hem och duschade och fixade mig och sen så hemtade vi ebba
och åkte till gudstjänsten eller det var lite saker som hände där jag smälle rupp dörren igen och allt möjligt , haha fyfan vad kul det var igen kan inte sluta skratta och sen efter med andreas och samme var skitkul hahahaha!
men nu ska jag sova och imorgon är det freeeedag!

just nuuuuu







pööösss pöössss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stört snygg!

2011-12-16 @ 15:58:53
Postat av: emma

varför dör jag alltid när jag ser dina bilde??r jooo för att du är skit snygg människa!

2011-12-25 @ 18:19:03

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din E-mail?: (Visas bara för mig!)

Vad heter din blogg?:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0