nyår!

hey jag vet att uppdateringen inte varit den bästa nu på lovet men det är ju förfan lov!

iallafall så bloggar jag när jag har lust!

men jag ska bara berätta lite kort om var jag var på nyår och vad jag gjorde,
först så funderade jag på att gå på fest men det gick åt helvete från början för jag var tvungen att vara med pappa..
så min familj åkte till djursholm där våra familjekompisar bor!
det var lite blandat folk och sååå men dom flesta var i min och annas ålder haha det var några killar som var där som var as sköna! vi såg på film snacka körde spel fyfan det var sjukt kul! det roligaste var att det var bara jag och min syster där som var tjejer resten var killar 98,97,95 asså alla var verkligen jätte snälla/trevliga! och vi smällde raketer och det var skit kul! pappa hade tydligen köpt något bow som heter thunder och den hållde på i typ 1minut
och enligt pappa är det lång tid! haha.. men nu ska jag snart äta middag och träffa friends senare!
en bild för ett tag sen! på mig och elena Je t'aime

puss hörs senare glöm nu inte att kommentera!

Kommentarer
Postat av: ölloff

låter kul

2012-01-02 @ 00:22:48
URL: http://minmilf.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din E-mail?: (Visas bara för mig!)

Vad heter din blogg?:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0