good morning!

goooood mooorgon!

vaknade kl 1 idag haha,, ojjdå har visst vänt på dygnet nu på lovet jag brukar aldrig sova såhär länge!
men iallafalll så gick jag upp och duschade och sen gjorde jag amerikanska pannkakor och nu sitter jag här och äter!
idag är det lite oklart vad jag ska göra men jag tror jag ska till täby centrum med min familj och gå och kolla iallafall på hollister för för där har dom iallafall XS och S! det är ju nice att det finns i gallerian för det är nära men det är ju as segt för halva sverige är ju typ där inne samtidigt, och det finns som sagt inga storlekar.. ni får lite mer uppdatering om ikväll för jag vet inte helt säker omjag ska sova över med en kompis i djursholm eller om jag ska på bio med några ikväll!

kisseeeesss

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din E-mail?: (Visas bara för mig!)

Vad heter din blogg?:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0