Im back Bitches

Hejsan!

Nu är jag tillbaka från ett vad ska man säga en "bloggpause"
Och hade vä tänkt att börja blogga som vanligt igen men om ni vill se något mer i bloggen tillexempel som outfits eller nått sånt får ni skriva det till mig!
Och min syster har sagt att det inte är roligt att jag bloggar så oseriöst så jag tänkte börja blogga mer seriöst nu!
När jag inte bloggat har jag varit med vänner,haft jävligt kul,sovit eller jaaa vad har jag inte gjort!
Men nu sitter jag framför tv och ska väl försöka plugga lite fast jag tror jag redan är färdig men man vet ju aldrig!




puss blog ya later

Kommentarer
Postat av: Matilda Lundberg heter jaag!

Jaduu, skulle vara jätte kul om du gör typ outfits (du har ju veldigt fina kläder hihi) och tips, tex smink, hår, hud osv!

Jaaa och sen så kan du ju skriva vad du ängnat din dag åååt, eftersom jag tror folk läser din blogg för dom vill veta vad som händer i diitt liv, hahaha vilka urusla tips! Jajaj pusspuss!

2012-02-02 @ 21:37:35
URL: http://luundbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

love your blog

<3

2012-02-02 @ 22:40:58

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din E-mail?: (Visas bara för mig!)

Vad heter din blogg?:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0