Ashton kutcher in ma ♥

heyyheyyy

Ville bara börja med att säga att med tanke på att jag varit sjuk och åkt skidor och så, så är det därför jag inte visat mer outfits som ni läsare ville så jag är ledsen för det men imorgon ska jag nog gå till skolan så då får ni väl en outfit bild på mig! jag har iallafall inte gjort så mycket nu när jag är sjuk men när man är sjuk är det ända man gör är typ att ligga och dö i sängen haha! Men idag har jag sett två filmer älska mig & what happens in vegas
gud vad båda dom är stört bra jag bara älskar dom men dom är helt olika för den första handlar om en tjej som är mobbad och så och hur taskiga ungdomar kan vara! Och den andra handlar om två främlingar som typ åker till vegas och möts och sen helt plötsligt blir gifta på en natt och när dom ska skilja sig så vinner killen (Ashton kutcher gaaahhhh han är bara helt galet snygg i denna film!!!!) typ 3 miljoner dollar, och så händer det lite mer grejer men jag orkar inte skriva om det nu! Rekommenderar båda stark! Så nu känns det bra att jag skrivit lite (mycket) idag och jag tror jag bloggar lite sen men nu måste jag plugga!
caio ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din E-mail?: (Visas bara för mig!)

Vad heter din blogg?:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0