tjajajaj

hejehej nu sitter jaf hemma hos mitt andra hem eller haha asså hemma hos ebbbaaaaaa och nu ska vi till emelie ¨på en soft grej ! myyyyyyys
men iallfall igår så var det skit random fast roligt, först åkte vi till benjamin och där var några balnd annat wille johansson och typ gustaf och evangeline tyyyyp och sendan ringde jag elena och då kom liv hedda och hon !
benjamins syrra var där och dom e fan as shcyssttttaaaa !
men iallfall sedan drog vi juu till sebbe på feeeesst haha nej men vad töntig jjag eee men aaa typ såååå men ialllafall så var det kaos för vi var väldigt mångfa som kom samtidigt och sevbbe var tvungen att ta in folk vid porten och det var kaoooos eller sååå men iallafall vi kom in och sååååå men det var kul där pch så hände lite grejer och det var juuu hahaha men iallfalll sååå drog vi hem till benjamin igfen sen men någraaa killar och palooma men det var ju lite kaos sen påm kvällen sen oxå vi drog väl hem sen jag och ebba till mig och sov . vi skulle egentligen sova hos benjamin men det blev inte så vi stannade till typ halv två elelr nått sånt där men nuuuu ska jag väl dra ! puuuuss

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din E-mail?: (Visas bara för mig!)

Vad heter din blogg?:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0