när jag går ner

gryyyyyym låååt!
kanske ska säga tjoooo också
igår var det sick niiiiceeee tycker iallafall jag fast det var kallt!
igår mötte jag ebba först vid torreeeetorg och sen åkte jag och ebba in till stan
och träffade vickkkkaaaan, och stellzz!
vi hade det jävligt mys vi gick till ett fika ställe!
sen kom holger och knut sen var vi där ett tag sen gick vi sex till edo och åt sushi
det var väldigt gott men man blev skit mätt!
sen gick vi hem till fanny där andra var det var skit kaos (folk som ramlade ner för alla trappor!!! och sura tanter som klagar , läskiga hissar o.s.v )
ssen var det skit kaos med vilka som fick komma och inte och såå men sen blev alla ukörda haha men vi hängde väl på gatan ett tag sen drofg vi till östra real , vi var kanske 60 st och polisen kom och såååå men det gick bra sen vid kanske halv 12 -12 drog jag ebba och kanske 20 st fler eller nått till lidingö hem til linn det var kul!
nu ska jag duscha men vi hörs sen puuuzzzzz!
haha guuuliiiig bild från weheartit.com!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din E-mail?: (Visas bara för mig!)

Vad heter din blogg?:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0