värd kväll igår

jag är med elena och andrea nuuu! och jag ska kanske åka till winter jam och så med ebba men jag ska på middag ikv till några familje kompisar! sen efter den middagen ska jag träffa elena och liiivizzz igen. igår träffasde vi några peers på presto och sedan åkte vi hem till en av dom och hade det mysigt! men sen så skulle vi ju gå hem och klockan var då 1 killarna följde oss en bit men sen vi vallen gick dom tillbaka igen och fyyyyfan vad läskigt det var!
det var en vit bil som helt plötsligt bara startade vi hade inte sett någon gå in i bilen så vi blev skit rädda och gick in på nåns trädgård haha , fuck lidingö när det är så sent på kvällen att bussarna går så sällan så vi var ju tvungna att gååååå! men sen så sprang vi och så , så det gick bra och vi har v'l hemma halv 2 ungefär...

minne för livet säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din E-mail?: (Visas bara för mig!)

Vad heter din blogg?:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0