denmaarrrrk

jaaa azzzz vi var ju i danmark!!!!! azzzzz
men det var kuulll bodde i värsta fina kuff rummet och sååå med fin utsikt och sååå haha kollade på rio och trassel men jag fattade inte ett skit för det var dans-prat eller vad man nu säger och ingen text! TABBEEE TABBE TABBEEE
nej men här har ni lite SKUUUUUUFFF bilder från min systers bloooggishh!



'
hahaaa smeexiiigt anna""!!!!! nej men azzz



fetttt nirr steeellleeee!!!!

färjan haha buudget skit!

daaaammmnnnn visar vad jag köpte sen i ett annat inlägg!

gallleeet niir där inee azzz snygga people och sånt fast
man ser inte ett skit man går in igrejer och allt haha nääää


AA TRUE HOOOOOOFKICK!!!! BÄÄÄBÄÄÄ NEJ MEN HEJ
vi skrev lite grejer på den där grejen på hotellet haha vi skrev swedish girls har hot and sexiga haha men jag nådde inte upp så dom fick bära mig ahah ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄVLA BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG! MINA BILDER

2011-11-05 @ 00:46:43

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din E-mail?: (Visas bara för mig!)

Vad heter din blogg?:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0