bad update!

hej alllaaa bloggläsare
förlåt för att jag inte bloggat men jag har helt enkelt inte orkat! men ni verkar ju inte saknat mig speciellt mycket och kommenterat...! it makes me saaaaddd.
men nu är jag med elena hemma hos henne och idag har vi varit i staden haha vi gick till hm och lite andra affärer vi åt bland annat på tacobar! det var skitgott och mysigt!
igår var jag dessutom med ebba och efter skolan så gick jag andrea linn hedda alice och paloma till waynes och där satt redan ebba och therese sedan så gick folk så då var det bara jag ebba och paloma kvar och vi gick hem till mig och hade kul! hahah lip gloss girls!
men nu ska jag och elena typ dra ut tror jag! men vi hörs senare.
haha gullig bild på mig och ebba och paloma!


snygg eller vad?

puss!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din E-mail?: (Visas bara för mig!)

Vad heter din blogg?:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0