kom précis hem

hejsan allliihopa!
igår skulle ju elena och ebba sova över men ebba var jätte trött så hon var tvungen att åka hem!
men jag och elena åkte in till stan då hem till astrid och det var kul där och efter så åkte vi tåg hem ungefär efter 12 tiden eller jag är inte hundra men iallafall så fick vi lite sällskap av knut och emil till torsvikstorg men sedan så skildes vi åt! så idag var jag och elena men en kompis och jag kom precis hem nu och har städat min gaderob lite och så .. ska väl plugga till matte provet som vi har på tisdag! så himlans jobbigt med NO och matte ptrov hela tiden!!!
men iallafall så ska jag på middag ikväll och det blir mysigt så jag uppdaterar väl senare ikväll eller så!
juste jag ebba och elena & william åkte gokart igår vilket var såååå jävla kul haha dräkterna men jag visar er bilder sen men det var iallafall skit kul!!!









puzzzzz

Kommentarer
Postat av: Lottie

Snygg Lovisaaa! :)

2011-12-04 @ 18:27:19
URL: http://charlotta.nu/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din E-mail?: (Visas bara för mig!)

Vad heter din blogg?:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0